A Rovus története

A Rovus története

A kezdetekhez egészen 2005-ig kell visszamennünk, amikor a Studio Moderna vállalat felismerte a takarítóeszközök területén rejlő piaci lehetőségeket. Innen egyenes út vezetett egy új márka, a Rovus megszületéséig, ami ezután szép lassan elindult hódító útjára.

Az első termék, amit kifejlesztettünk és bemutattunk, a ROVUS AQUA POWER porszívó volt, ami hamarosan az egyik legsikeresebb takarítóeszközzé vált. A tipikus DRTV terméket nagy lelkesedéssel fogadták a vásárlók – annak köszönhetően, hogy 99%-kal tisztább és frissebb levegőjű otthont ígért. Nem csoda, hogy hamar népszerűvé vált, hiszen akkoriban ez volt az egyik legfejlettebb porszívó: egyedi vízszűrő rendszerrel felszerelve, és továbbfejlesztve különböző normál és HEPA szűrőkkel. A technológia fejlődése során a termék még két alkalommal megújult 2013-ig, és ezalatt meghódította a vásárlók szívét, akik immár felhőtlenül élvezhették a tiszta otthon minden előnyét.

A Rovus márka növekvő sikerét kiválóan mutatja az is, hogy az elmúlt években több mint 720 000 terméket adtunk el. A vásárlóinktól kapott pozitív visszajelzés nyomán szerettünk volna továbbfejlődni, és kihasználni az új lehetőségeket. Igyekeztünk megfelelni vásárlóink igényeinek: innovatív, hatékony és egyedi termékekre vágytak, amik könnyebbé, eredményesebbé teszik a takarítást, és ami a legfontosabb: felére csökkentik a takarítási időt.

2008-as új termékünk, a ROVUS RUHAGŐZÖLŐ bevezetésével egy új területet hódítottunk meg, és ezzel együtt megteremtettük a függőleges gőzvasalás divatját.
További növekedésünk kiváló bizonyítékai voltak a következő generációs Rovus termékek: a SMART POWER robotporszívók megfizethetőbbek voltak, mint a többi hasonló takarítóeszköz a piacon.
A márka ismertsége tovább nőtt, mikor 2014-ben létrehoztuk a BLUEPOWER G1 nevű termékcsoportot. Kollekciónk egésze a leginnovatívabb termékekből állt: a sokciklusos, robot- és elektromos/hordozható porszívóktól a gőztisztítókon át az egyedi ablaktisztító eszközig.

A Rovus ma és a jövőben

A márka fejlődését és az egyre növekvő termékpalettát rendkívül jól fogadták a vásárlók – ez bátorított bennünket arra, hogy további távlatokat nyissunk, és 2017-ben már 50 terméket mutattunk be büszkén különböző kategóriákban. A pozitív vásárlói visszajelzések alapján kifejlesztettük a BLUEPOWER G2 termékcsoportot, bővítve a kínálatot a GOLD kollekció gőzölős és ruhaápolási eszközeivel.

A jövőben a Rovus igyekszik még több kiváló termékkel előrukkolni a takarítás, az otthon- és ruhaápolás, valamint az otthonszépítés területén. Emellett szeretnénk új termékkategóriákban is teret hódítani, mint például a szépségápolás – hogy vásárlóink igényeit maximálisan figyelembe véve fejlődhessünk.

Az elmúlt évek alatt a Rovus soha nem tévesztette szem elől az alapvető célt, hogy megkönnyítse mindennapi életünket: ROVUS – MEGKÖNNYÍTI AZ ÉLETED

2005

Megalakult a Rovus

2006

Kifejlesztettük és bemutattuk első termékünket, a ROVUS AQUA POWER porszívót

2008

A RUHAGŐZÖLŐ új trendet teremtett a piacon: a függőleges vasalásét

2014

A BLUEPOWER G1 új termékcsoportja

2016

Bemutattuk slágertermékünket, a Rovus 2 az 1-ben seprű és felmosót

2017

Bemutattuk slágertermékünket, a Handy Heater elektromos hősugárzót

2018

Bemutattuk slágertermékünket, a Rovus Arctic Cooler léghűsítőt

2019

Sokoldalú termékeinkkel a jövőben is szeretnénk maximálisan megfelelni vásárlóink igényeinek